måndag 16 januari 2017

Jurlique - med rosen i fokus!

Ni vet att jag gillar rosdoften och hos det ekologiska märket Jurlique finns deras rosserie. Den ska vara lugnande och återfukta med olika antioxidanter. Under jul hade de släppt lite olika set med produkter och jag köpte ett hos Skincity. Jurlique Signature Rose Duo innehåller två av deras klassiska rosprodukter från ros-serien.
Rosewater Balancing Mist 50 ml ska återfukta och verka mjukgörande och den doftar ljuvligt av ros - dock rätt så starkt. Misten är skön på huden och försvinner snabbt in efter en dusch.
Den andra produkten i duo förpackningen är Rose Hand Cream 40 ml som även den är tjock och ska verka för att händerna ska bli mjuka och sköna.
Efter min upptäck av Jurlique köpte jag på mig ett av deras Love Balm 15 ml som är ett allt-i-allo balm som kan användas där den behövs som t.ex. på nagelband och läppar. 

1 kommentar:

  1. De två andra produkterna har jag redan men balmen vill jag också skaffa mig:)

    SvaraRadera