torsdag 10 augusti 2017

HUDA Beauty Liquid Matte Muse

Huda Beauty har nu äntligen kommit till Sverige genom Sephora. I sortimentet nu finns ögon- och highlightpaletter samt de matta flytande läppstiften. Det fanns ett antal att välja mellan och jag valde den kalla lila färgen Muse. Huda Bauty Liquid Matte Muse är mörkare än vad den ser ut som först och torkar helt matt på läpparna. Jag upplever inte att den är så där torrklibbig utan rätt så behaglig på läpparna och håller länge. 
Jag gillar förpackningen det känns lite annorlunda och kul.
Applikatorn är en vanlig skumgummi och fungerar rätt så bra på läpparna.
Huda Beauty Liquid Matte Muse är väldigt täckande och sitter på bra under dagen.
Huda Beauty Liquid Matte Muse - muted rose
Tycker att färgen Muse är rätt så bra på mig dock skulle jag velat att den var aningen ljusare.

1 kommentar:

  1. Håller med om att färgen i och för sig är bra men kunnat vara en gnutta ljusare

    SvaraRadera